Speeltuin bij Het Baken

Als Wijkplatform hebben wij recent informatie ontvangen over het definitieve ontwerp voor de nieuw aan te leggen speeltuin bij Het Baken.

Graag willen wij u, met deze memo, hierover informeren. In het ontwerp staan betonnen zitplaatsen ingetekend, als Wijkplatform denken wij dat dit comfortabeler kan. Daarom hebben wij bij de gemeente het voorstel gedaan om meer comfort aan te brengen. Uit het overleg is gebleken dit verbetert kan worden door het aanbrengen van houten zittingen.

Lees hier verder